12.3.2014

Girlschool

Tänään on taas ihana aamu. Tai siihen asti kunnes pääsin parvekkeelle kuvaan asua, tää oli vaan pelkkä aamu. Mut ehkä näistä kuvista välittyy tän hetkinen fiilis, en tiedä onko mitään parempaa kuin aamu ja nouseva aurinko, sillon tietää että on tulossa hyvä päivä :)

Tämmöstä siis päällä tänään, en tiedä mistä tääkin asuyhdistelmä pomppas mun ajatuksiin, mut tästä tuli tämmönen koulupukuhenkinen pläjäys :)

Mitään uutta ei oo taaskaan, kaikki on vanhoja vaatekaapin aarteita. Paita on monta vuotta vanha ja muistan kun mulla ei ollut yhtään rahaa ja mun oli pakko saada tää kun näin tän Oulussa Vimassa joskus (2009?). Rakastan tätä palavasti edelleen, joten kannatti uhrata ne viimeset dollarit!

Hame ja hattu on viime syksyn löytöjä, ja ihanat kiilakorkosandaalit pari vuotta vanhat. Laukku on äidin vanha ja ihanaa kulunutta nahkaa, tää on kuulemma ostettu Tunisiasta joskus 80-luvulla :) Laukku alkaa repeillä liitoksistaan ja oon ommellu tän uudestaan kasaan monen monta kertaa. Voisin ehkä viedä tän joku päivä suutarille, koska tää on aarre josta haluan pitää huolta.

Tämmönen asu siis tänään, mitäs tykkäätte? :)

Mulle iski äsken hirvee hinku päästä kirppikselle, ja ajattelin köpötellä tohon Radiolle kun se aukee. Mulla on semmonen tyyli et meen kirppikselle vaan kun iskee kunnon inspis, sillon oon aina löytänyt jotain kivaa, joten saas nähdä mikä mua tänään odottelee :) Mulla oli eilen synttärit, enkä tällä kertaa ostanut itselleni mitään, joten ehkä sieltä löytyy samalla se lahjakin. Nää vapaat keskellä viikkoa on vaan niin mun juttu :)

Translation:

Today I'm inspired by school uniforms. I'm not wearing anything new though, these are all gems from my closet. I'm especially in love with the shirt that I bought a couple years back when I had no money. Turns out it was good I spent all my money on that shirt back then, I'm so in love with it still after all these years! Also the bag is my mom's old (she bought it from Tunis in the 80's), so it's a treasure I want to take good care of. Now I feel like going to the flea market, and that's usually when I also find something. I had my birthday yesterday and I haven't bought myself a gift yet, so here's my chance for that too!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti